Veelgestelde vragen
De antwoorden op de meest gestelde vragen over ons Keune Professional Platform vind je hieronder.
Account
Hoe creëer ik een account op Keune Professional?
- Onze klanten ontvangen van ons bericht met een gebruikersnaam voor ons Keune Professional platform, het wachtwoord stel je zelf in. Heb je geen informatie over je account ontvangen, neem dan contact op met Customer Service.
Hoe activeer ik mijn account op Keune Professional?
- Bij je eerste bezoek aan het Keune Professional Platform wordt verzocht je wachtwoord zelf aan te maken. Ga daarom rechtsboven in naar 'Login' en klik op 'Wachtwoord Vergeten'. Volg de stappen zoals aangegeven in het scherm.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
- Klik rechtsbovenin op 'Login' en daarna op 'Wachtwoord vergeten'. Volg de stappen zoals aangegeven in het scherm.
Hoe beheer ik mijn account?
- Nadat je bent ingelogd kun je rechtsbovenin klikken op het account icoontje of op je naam en klik op'Mijn account'. Je komt dan terecht op je accountomgeving. Je persoonlijke gegevens komen rechtstreeks uit ons bedrijfsysteem en kun je daarom niet zelf wijzigen. Wil je wijzigingen laten doorvoeren? Neem dan contact op met Customer Service.
Producten
Hoe plaats ik een product in mijn winkelmand?
- Via de zoekfunctie of het menu zoek je het gewenste product. Klik vervolgens op 'Add to Cart' om het product aan de winkelmand toe te voegen. Je kunt in de winkelmand nog de aantallen aanpassen.
Waarom is een product Out of stock?
- Een product is Out of stock zodra er geen voorraad meer aanwezig is in ons warehouse. Een product dat Out of stock is kan niet besteld worden. Of deze terug op voorraad komt is afhankelijk van het product. Neem hiervoor contact op met Customer Service of je Account manager.
Een product in mijn Winkelmand is Out of stock, wat te doen?
- Het kan zijn dat een product in je winkelmand toch uitverkocht is geraakt of dat je meer bestelt dan op voorraad is. Klik op de knop onderaan je Winkelmand 'Items(s) uit de winkelmand verwijderen' om deze producten te verwijderen.
Ik kan bepaalde producten niet kopen, wat nu?
- Per contract is bepaald welke productlijnen je afneemt. Producten die hier buiten vallen kun je niet toevoegen aan je winkelmand. Verwacht je deze producten wel aan te kunnen schaffen? Neem dan contact op met Customer Service of je Account manager.